петък, 4 ноември 2011 г.

FREND'S DESIGN

 Много важно за дизайна е споделянето. Така аз се вдъхновявам от сръчните ми приятели, които въпреки кризата преливат от красиви, забавни и невероятни идеи. А когато ми подаряват вече става съвсем СТРАХОТНО:) 

Например тази Джаджа - проектирана специално за мен, защото майстор Ваня знае, че обичам нейните закачки:) Многофункционален предмет - с декоративен и изложбен елемент. Ванчето е голям откривател и създател.


 Друга работа е тази шапка, подарена ми от една волна плетачка Анелия, която между другото пише стихове, рисува и лудува:) Как ви се струва - доста ПРО!


 Третата девойка, която открива истинската душа на малките неща е Ането. От нея никога не знам какво да очаквам - нови материали, рецепти или интересни снимки.



Други творци приятели приятни са http://bghandmade.com/.

Има и още доста идеалисти от тази творческа мафия http://bg-bg.facebook.com/pages/Handmade-Day/103768712109.

Срещите с всички тези артисти генерират нови идеи и усмивки - така наречения още HAPPY DESIGN.

Аз също повечето пъти правя разни дреболиики с мисълта първо на кого мога да ги подаря. Кой ли ще е СЛЕДВАЩИЯ:)


1 коментар:

  1. :)) Няма нищо по-красиво от приятелсвтото!
    Страхотни изделия! :) Много оригинални, с топло излъчване и будят усмивка :))

    ОтговорИзтриване