вторник, 22 ноември 2011 г.

КЛЪЦНИ, СРЕЖИ, БОДНИ


Ех теези последни слънчеви есенни дни...толкова са ми приказни и вдъхновяващи!
 Наскоро през една такава неделя...много оранжева и мързелива...реших да се разходя до любимото ми магазинче за художествени материали "Слънчогледи"- то е на ул. Иван Вазов, като минавам и по ул. Иван Шишман - екстра маршрут и за оранжевата ми тротинетка. Викам хем да поразгледам и може би да си купя някоя нова хартия за оригами, ОБАЧЕ...си купих другооо. 
Ей на - тази книжка...чудна...   


    с хитрини за декорация и още нещо:)
Веднага бях обсебена и накупих филц и вълна, и с пълни торби и сърбящи ръце се завърнах в къщи с единствената идея да пробвам поне два три трика от този "наръчник на младата паточка".
Оказа се, че филца си е много приятен материал - не се нищи и има топло излъчване - тъкмо за сезона. Набързо накъдрих няколко цветя - брошки. 



Но все пак интригата си остана ТЯ възглавница-та!

           
Не вярвах,  че ще успея да сътворя такава къдравина, но за няколко часа тя се оформи в ръцете ми и ...не можах да не я кръстя..."Зелка":)


Ако се чудите защо  съм оставила мако празно място по средата, трябва да спомена, че котката ми Катя много ми помага в работата и дава практични котешки съвети като "Винаги оставяй една котка място!" :)








2 коментара:

  1. Чудни! Възглавницата филц ли е? има една лъскавина

    ОтговорИзтриване
  2. филц е да, но като че ли има и изкуствен "агент"...малко е тънък и по-твърд - не е баш вълна вълнена

    ОтговорИзтриване