четвъртък, 30 октомври 2014 г.

Halloween time


И ето, че отново дойде време за маскарад. Макар Хелоуин да е леко детски празник, доста развихря фантазията и ни кара да излезем за малко от коловоза и рутината... да поиграем.
Тази година аз все още нямам костюм, но поне откъм аксесоари съм се заредила добре :).



 Тук в помощ ми дойдоха няколко вдъхновяващи метални елемента, но и оригамитата не отстъпват. Много ми се иска да не повтарям модел, защото всеки един чифт правя първо, като че аз ще го нося и нямам нужда от повтярящи се. А и все пак не ми е интересно да правя копия и във всяко едно ново начало виждам новия хитов модел!





Ако не успеете да се маскирате качествено тази забавна нощ, то поне можете да гоните духовете още дълго време... или да привличате закачливи коментари с тези псевдо хорър обици.

Няма коментари:

Публикуване на коментар