понеделник, 6 януари 2014 г.

Якички

В този пост ще направя малко филцово отклонение.
Този материал ми е малко зимен и много любим. Има много красиви десени в магазинчетата за хоби материали и може да се ползва лесно и от любителите шивачи.



 Моето първо вдъхновение за филцови ръкоделия дойде от тази книжка на снимката. В нея открих доста зарибяващи практични моделчета за дома - възглавнички, щори, та дори и пантофи. А в нета видях, че може още доста да се говори по темата. 


 Ето какво калъфче за телефон си стъкмих за няма и половин час, а още по-бързо котката успя да ми го скатае някъде!!!



Якичките са ми голяма страст напоследък, а за шарените и весели копчета да не говоря. 
Ето така през коледните празници се появиха няколко цветни подаръчета за любимите ми коконки :)




От останалите материали ми се въртят нови филцови милцови дребосъци - очаквайте скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар